Ostutingimused

Ostutehing ja selle eest tasumine

Kõikide toodete hinnad lemmikloomapood.ee veebipoes on toodud eurodes (€) koos käibemaksuga.

Ostu sooritamiseks valige soovitud toote juurest õige pakendi suurus, märkige kogus ja pange toode ostukorvi. Arvestage, et lõplikku tootehinda näete oma ostukorvis ehk siis see tekib näiteks toitu ostes kõige väiksema pakendi hind + lisa suurema pakendi eest.

Ostu lõpetamiseks avage ostukorv, kust leiate enda poolt valitud tooted ning valige sobiv transpordimeetod. Valikud salvestatakse, kui klõpsate "edasi" nupule.

Seejärel määrake enda kui ostja detailandmed, soovi korral eraldi saaja ning firma andmed ja kindlasti transpordiga seotud detailandmed. Tellimuse kinnitamiseks tuleb nõutuda käesolevate ostutingimustega. 

Peale tellimuse kinnitamist koostatakse tellimuse eest arve ning kuvatakse ekraanile maksevõimalused. Tellimuste eest saab tasuda järgmiselt:

            Pangalingiga - tasumata arvelt või ostuprotsessist leiad makse sooritamiseks järgmiste pankade pangalingid: Swedbank, SEB pank. Tasudes pangalingi vahendusel vajutage peale makse sooritamist kindlasti "tagasi kaupmehe juurde" nupule, misjärel kuvatakse Sulle lemmikloomapood.ee ostukeskkonnas makse õnnestumist kinnitav teade. Maksekorralduse koopiat ei ole niisugusel juhul vaja saata. See on kõige kiirem vii soma tellitud tooted minimaalse aja jooksul kätte saada.

                           Pangaülekandega - arvelt leiad vajalikud rekvisiidid. Logid panka ja sisestad vajalikud andmed. Kasutatakse tavaliselt siis, kui pangalingiga maksmine mingil põhjusel ei õnnestu või       meil ei ole pakkuda Teile sobiva panga linki.

            Makstes pangaülekandega palun saatke maksekorralduse koopia aadressile info@lemmikloomapood.ee

 

 Veaolukorrad

Kui esitasite tellimuse aga makse ebaõnnestus, siis ei pea te tellimust uuesti sooritama. E-maili peale tulnud arvelt leiate kinnituse tellimuse kohta. Juhul, kui arve on tasumata, saate selle tasuda tellimuse pealt pangalingi valikule klikates.

 

Kaupade transport Ostjani

Sooritatud tellimuste transport Ostjani toimub vastavalt Ostja poolt valitud transpordimeetodile. Valikus on järgmised võimalused:

            Omniva pakiautomaadid - Transport Sinu valitud Omniva pakiautomaati on alates 30 eur tellimuse puhul tasuta!

            Omniva kuller - Transport kulleriga üle Eesti Sinu valitud aadressile on üle 50 eur tellimuste puhul tasuta (valige kindlasti tellimust sooritades fikseeritud kohaletoimetamine)

           

Tarneaeg

Täitmiseks võetakse ainult tasutud tellimused! Lemmikloomapood.ee edastab komplekteeritud tellimuse transpordifirmale kohaletoimetamiseks 1-3 tööpäeva jooksul.

Kullerfirma toimetab üldjuhul tellitud kauba Ostjani Eesti piires pärast meilt kauba vastuvõtmist järgmisel tööpäeval.Täpsustused:

Palume päeval, mil kaup saabuma peaks, hoida telefon enda läheduses ja sisselülitatuna.

 

Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

Ossu Lemmikloomapood OÜ vastutab lemmikloomapood.ee veebipoes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse eest. Pretensioonide esitamise tähtaeg on 2 aastat. Probleemide ilmnemisel palume saata vastavasisuline vabas vormis avaldus Ossu Lemmikloomapood OÜ kontaktidele. Kauba tagastamise soovi edastamise järel võtame Teiega ühendust kolme tööpäeva jooksul ning täpsustame kauba tagastamise ja/või ümbervahetamisega seotud detailid.

            Ostja poolt rikutud toote halvenemise eest

            Toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

            Toodete kasutusjuhendis märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.  

Avastades toote mittevastavuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult, hiljemalt 20 päeva jooksul e-mailitsi info@lemmikloomapood.ee

Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Nõuetele mittevastava või defektiga kauba tagastamise trandposrdikulu tasub Kaupmees. Tagastatud kauba eest kannab Ossu Lemmikloomapood OÜ raha tagasi 7 tööpäeva jooksul arvestades kauba tagasi jõudmise päevast Ossu Lemmikloomapood OÜ kontrorisse või Ossu Lemmikloomapoodidesse (meie kaupluste asukohtade info on kontaktide all).

NB! Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult avamata pakendis olev kaup. Kõigile Ossu Lemmikloomapood OÜ poolt müüdud kaupadele kehtib pretensioonide esitamine Võlaõigusseaduses ettenähtud korras.

 

Tellimuse tühistamine 14 päeva jooksul

Ostjal on õigus 14 päeva jooksul toode vigastamata kujul ning originaalpakendis meile tagastada. Kui pakend on avamata ning kaup korrektne, tagastame makstud raha. Tagasi ei maksta tellitud kauba transpordikulu.

Tellimuse tühistamiseks palume saata e-kiri info@lemmikloomapood.ee tuues välja tellitud kauba nimetuse, arvenumbri, maksmise kuupäeva ning tagastamise põhjuse. Raha kanname tagasi 7 päeva jooksul peale kauba tagastamist samale kontole, kust see on algselt tulnud.

 

Privaatsus ja andmete turvalisus

OÜ Ossu Lemmikloomapood ei levita Ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele v.a transporditeenuse osutamiseks vajalik info. Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist lemmikloomapood.ee andmebaasist.

OÜ Ossu Lemmikloomapood on kindlalt huvitatud kõikide küsimuste ja arusaamatuste lahendamisest Ostjatega. Probleemide ilmnemisel palume Sul tööpäeviti võtta meiega ühendust telefonil +372 52 08271 või kirjutada info@lemmikloomapood.ee. Reageerime 2 tööpäeva jooksul!

Kliendil on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.

 

Kõikide e-poodi puutuvate küsimustega pöörduge meie klienditeeninduse poole:

Esmaspäevast reedeni kell 10:00 kuni 18:00 tel 52 08 271

või saatke e-mail info@lemmikloomapood.ee